Typefoutje

SP32-20130622-002609Potjandorie.
Er heeft iemand perongeluk 2-honderd-in-de-vijftig-euro-nogiets naar mijn postgiro-rekening over geschreven.
Sorry …ING rekening heet het tegenwoordig. Moet je nagaan hoe lang ik al niets met die ING rekening doe. Ik zit tegenwoordig met alles bij de Rabo.
Het bezorgt mij meer hoofdbrekens dan de dame of heer die het gedaan heeft. Waarschijnlijk gewoon door een typefoutje .
Natuurlijk zit deze persoon op zijn geld terug  te wachten maar ik moet bekennen : Ik weet niet eens hoe ik moet inloggen bij mijnING.nl.
Da’s mooi prut.
Krijg je een briefje van je bank of je het even wil terug storten. Ik wil wel, maar ik kan dus niet.
Pas na dik een week ofzo omdat ik de hele santekraam van inloggen met een wachtwoord op de website opnieuw heb moeten aanvragen.
Maar goed… weet die benadeelde veel.
Die denkt alleen, elke dag zijn rekening checkende : “Is het er nu nog niet bij ? Wat een kloothommel is die gast om het niet terug te storten…”
Beste heer of mevrouw in kwestie en beste ING Bank : U maakt van iemands anders probleem,  mijn probleem en dat geeft gewoon geen fijn gevoel.
Zelfs om zoiets per telefoon af te doen met de helpdesk bleek niet mogelijk. Mijn goedkeuring kreeg de medewerker in kwestie wel, maar het bleek procedureel niet mogelijk. Het leek me zo makkelijk : je hebt klant A die zegt “Het ging fout” Je hebt klant B die zegt “dat klopt, geef het maar terug” en dan zegt de bank opeens : “Nee dat doe ik niet, dat moet je zelf doen”
Pffff. Normaal faciliteert een bank duizenden transacties per dag voor hun klanten. Beide klanten zijn het er nu mee eens, en nu besluit je als bank dat even niet te doen.
Raar eigenlijk.
De bank ziet toch ook wel dat er virtueel niets met die rekening gebeurd anders dan dat er 50 euro per maand wordt bijgeschreven ? (Er is namelijk geen betere spaarrekening dan een rekening waar je tijdelijk niet bij kunt)
Het zal een kwestie van geduld moeten worden voor de mijnheer of mevrouw in kwestie van de 2-honderd-in-de-vijftig-euro-nogiets.
Het zal er om spannen wat er eerst is : Mijn adres voor die klant, of mijn wachtwoord voor Mijn ING….


Deel het met je vrienden !

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *